Verkkokaupan tuotteita myy Merinovillakauppa.fi -yritys, Peltonen Group OY, y-tunnus 2629069-1.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron. Pidämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.merinovillakauppa.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Matkahuolto lähellä-paketti: 7,40 €
Posti paketti: 9,30 €
Posti kotipaketti (Kotiin toimitus, pitää olla vastaanottamassa kotona): 19,95 €
Jotta voimme tarjota sinulle Klarnan maksutapoja, saatamme kaupan ostotapahtuman yhteydessä välittää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, jotta Klarna voi arvioida, oletko oikeutettu heidän maksutapoihinsa ja räätälöidä nämä maksutavat sinulle. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Meillä voi maksaa useamman pankkiyhteyden kautta ja lisäksi luottokorteilla ja Klarna-laskulla. Maksaminen tapahtuu Klarna Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna. Maksut Visa, Visa Electron tai Master Card -korteilla maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Klarna yhteistyössä Suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai Master Card -korteilla tehtävissä maksuissa Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Koska Klarna on luottolaitos, se tarvitsee ostajan henkilötunnuksen varmistaakseen asiakkuuden. Me emme tarvitse henkilötietojanne ja ne eivät näy meille.
Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Klarna Oy. Y-tunnus 2247127-6
Puhelin 09 425 997
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi meille. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Jos tuote on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Merinovillakauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Merinovillakauppa sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja. Kiitos asiakkuudesta, haluamme tarjota aina parasta palvelua ja siksi asiakastyytyväisyys on meillä todella korkealla tasolla.
Kiitos asiakkuudesta ja mukavia hetkiä tuotteidemme parissa.
Terveisin merinovillakauppias Antti
merinovilla.asiakaspalvelu@gmail.com
merinovilla.asiakaspalvelu@gmail.com